FANDOM

Blood C The Last Dark pocket

Blood-C: The Last Dark (jap. ブラッド-C:ラストダーク, Buraddo-C: Rasuto Dāku) - film anime wyprodukowany przez Production I.G. w 2012 roku, sequel serii Blood-C dziejący się jakieś sześć miesięcy po zakończeniu eksperymentu na Ukishimie.

Fabuła

Saya Kisaragi, znana nam z serii 12-odcinkowego anime Blood-C, za dnia niezdarna, prostlinijna licealistka, w kinowej pełnometrażówce po przeżyciach na Ukishimie i odzyskaniu wspomnień i tożsamości wyrusza do Tokyo, by odnaleźć swego wroga gdzie panuje reżim ustanowiony głównie przez Fumito Nanaharę, którego ogromne wpływy zarówno na poziomie politycznym jak i ekonomicznym sprawiły, że stał się właściwie cichym dyktatorem Tokyo, którym rządzi żelazną ręką. Zbiegiem okoliczności okazuje się być owym wrogiem.

Nieletnim nie wolno wychodzić bez opiekunów prawnych po godzinach wieczornych i panuje cenzura w Internecie niepozwalająca publikować treści niewygodnych dla władzy. W dodatku krąży plotka o organizacji wykonującej eksperymentu na ludziach, a na jej trop wpada grupa hackerów tzw. SIRRUT, którzy dawno wypowiedzieli Siódmemu Niebu wojnę.

Saya postanawia się dołączyć do nich w nadziei, że pozostając niezauważoną dokona zemsty. Fumito jednak staje się świadomy obecności Sayi w mieście i postanawia się z nią zabawić...