FANDOM

Kagekiri - postać z mangi, mężczyzna nieznanej rasy i pochodzenia uważany za męską wersję Sayi. Wspólnik Davida.

Wygląd

Kagekiri wygląda jak młody mężczyzna. Ubiera się zwykle w stroje tradycyjne, typowe dla kapłanów. Ma proste, długie, białe włosy związane w kucyk czerwoną wstążką. Lewa część jego włosów jest czerwona i ma heterochromię: jedno z jego oczu jest szare, a drugie czerwone.

Zawsze nosi swój miecz, gdziekolwiek się pojawi.

Osobowość

Ma bardzo zmienny, zależny od sytuacji, w której się znajduje, ale w gruncie rzeczy jest chłodną osobą, z którą trudno się zaprzyjaźnić i nic go nie obchodzi co pokazuje będąc w parze z Davidem. Wydaje się on jakby nie miał żadnych emocji, a jeśli je miał to okazanie ich było dla niego trudniejsze niż dla normalnego człowieka. Jest on niewrażliwym człowiekiem, który doskonale wypełnia się ze swoich obowiązków, a jego praca wydaje się być jedyną rzeczą, na której mu zależy. Ma jednak zdecydowaną słabość do słodyczy i deserów.

Umiejętności

Kagekiri jest utalentowanym szermierzem i cieszy się znacznie większą siłą, szybkością, wytrzymałością i zręcznością niż zwykły człowiek. Jest w stanie wyciąć wroga z pojedynczego cięcia na dwie części, nie wywierając zbyt dużej siły, wykonuje również duże skoki bez dużego wysiłku.

Relacje

David

Kagekiri pomaga Davidowi w jego śledztwie, ale mimo tego nie są ze sobą blisko.

Ciekawostki

  • Miecz, który nosi, jest identyczny z tym, który Saya używa w anime i mandze. Chociaż w tej chwili nie wiadomo, czy jest on taki sam (czyniłoby to Kagekiri jego prawowitym właścicielem), czy też posiadany przez Saya jest kopią na jej podstawie.
  • Można go uznać za "męską wersją Sayi".
  • Ma jakiś związek z Sayą. Ale jak do trąd niewiadomo jaki jest to związek.