FANDOM

Proście, a będzie wam dane; szukajcie , a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.

—Kuroto recytuje tekst z Pisma Świętego

Kuroto Mogari (jap. 殯 蔵人, Mogari Kuroto) - drugorzędny antagonista filmu Blood-C: The Last Dark. Kuzyn Fumito i członek klanu Wieża. Udawał przed Sayą, że jest po stronie organizacji SIRRUT, którą sponsorował finansowo.

W normalnym życiu był znany z tego, że był właścicielem Cisnetu - spółki informatycznej cieszącej się sporym popytem wśród studentów.

Osobowość

Kuroto na początku filmu sprawia wrażenie osoby oziębłej, odpowiedzialnej i trochę mściwej. Cechę mściwości okazuje gdy prosi Sayę o to, by zabiła Fumito dla jej i swojej zemsty. Pokazuje także, że osobą wyrachowaną - przewidział, że Saya będzie chciała zabić i postanowił wykorzystać ten fakt. W siedzibie Siódmego Nieba zostają pokazane dwie cechy, jakimi są chciwość i egoizm. Chciał zabić Fumito i upozorować, że to Saya go zabiła, by on sam mógł przejąć działalność.

Wygląd

Kuroto jest dorosłym mężczyzną o skośnych, brązowych oczach schowanymi za szkłem okularów. Zawsze jeździ na wózku inwalidzkim. Nosi czarną koszulę z ciemnoniebieskim płaszczem i szare spodnie. Nosi także brązowe mokasyny. Jego włosy są krótkie, koloru białego.

Relacje

Fumito Nanahara

Jeśli lżej rzecz ująć ich stosunki nie był zbyt dobre. Fumito zabił jego rodzinę, by mogli przejąć rodzimą działalność i gdy rozmawia z Sayą wspomina rodziców z pewnego swego rodzaju żalem i prosi ją, by zabiła jego kuzyna. Szczerze go nienawidził nawet gdy się wydało, że współpracują. Kuroto był zdziwiony gdy Fumito prawił komplementy na temat Sayi mówiąc, że jest wyjątkowa. Kuroto mówi wtedy wściekły, że zawsze patrzył na niego z góry doprowadzając go do szału.