FANDOM

Nene Motoe (jap. 求衛 ねね, Motoe Nene) - koleżanka z klasy Sayi i uczennica w Liceum Sanbara. Siostra bliźniaczka Nono.

Jak się później okazuje razem z siostrą była członkinią tzw. Głównej Obsady, a później brała udział w przywróceniu wspomnień Sayi. Ginie zabita przez Cerberusa w odcinku 12.

Osobowość

W ciągu serii Nene jak i jej siostra bliźniaczka była bardzo wesoła i radosna oraz najprawdopodobniej optymistycznie nastawiona do świata. Obie mówiły harmonijnie ze sobą i były wiecznie uśmiechnięte. Potem okazuje się wyjątkowo złośliwa i niegrzeczna. Jej tchórzliwa natura zostaje ujawniona gdy próbuje się razem z Nono tłumaczyć Fumito, choć była pewna, że jej medaliony był prawdziwy. Nie była bliska ze swoją siostrą co ukazuje gdy uderza ją by sama mogła uciec przed potworem.

Wygląd

Nene była w zasadzie identyczna jak Nono. Miała krótkie włosy o kolorze truskawkowego blondu i zielone oczy oraz jasną cerę. Ubiera się tylko w domyślny żeński mundurek. Jedynymi dwiema cechami, dzięki, którym można ją odróżnić od siostry to kierunek układania warkocza oraz kolor majtek (majtki Nono były pomarańczowe, a Nene żółte).

Ciekawostki

  • CLAMP ma w zwyczaju włączanie bliźniąt do wielu swoich historii, ponieważ bliźnięta, są uważane za dwie strony lustra; dwa aspekty osoby, która w taki czy inny sposób jest tą samą osobą.
  • Podczas rozmowy z Tokizane, gdy Saya odzyskała swoje wspomnienia tuż przed pojawieniem się Cerberusa, wspomina razem z siostrą o obecnym kryzysie gospodarczym.
  • Rozmawiając z siostrą mówią, że zmuszą inne dziewczyny, by nosiły takie same mundurki jak one na Ukishimie. To by świadczyło o tym, że w biznesie kryminalnym nie działają same, ale mają grupkę dziewcząt, w której one najprawdopodobniej są szefami.