FANDOM

Nono Motoe (jap. 求衛のの, Motoe Nono) - koleżanka Sayi z klasy i uczennica Liceum Sanbara. Siostra bliźniaczka Nene.

Później się okazuje, że w rzeczywistości jest członkinią Głównej Obsady i eksperymentu Fumito. Razem z siostrą i Tokizane ginie zabita przez Cerberusa.

Osobowość

W swojej fałszywej osobowości była jak siostra wesoła i pogodna oraz najprawdopodobniej optymistycznie nastawiona do życia. Lubiła się śmiać i była wiecznie wesoła, mówiła harmonijnie ze swoją bliźniaczką. Tak naprawdę jest bardzo niegrzeczna i złośliwa co widać jak zachowuje się w stosunku do Sayi. Nie była blisko ze swoją siostrą gdyż Nene ją uderzyła by sama mogła uciec przed Cerberusem.

Wygląd

Nono jest w zasadzie identyczna jak jej bliźniaczka; ma krótkie kręcone włosy w kolorze truskawkowego blondu, zielone oczy i nosi domyślny szkolny mundurek. Jedyną różnicą między nią, a Nene to kierunek układania warkoczyku i kolor majtek.

Ciekawostki

  • CLAMP ma w zwyczaju włączanie bliźniąt do wielu swoich historii, ponieważ bliźnięta, są uważane za dwie strony lustra; dwa aspekty osoby, która w taki czy inny sposób jest tą samą osobą.
  • Podczas rozmowy z Tokizane, gdy Saya odzyskała swoje wspomnienia tuż przed pojawieniem się Cerberusa, wspomina razem z siostrą o obecnym kryzysie gospodarczym.
  • Rozmawiając z siostrą mówią, że zmuszą inne dziewczyny, by nosiły takie same mundurki jak one na Ukishimie. To by świadczyło o tym, że w biznesie kryminalnym nie działają same, ale mają grupkę dziewcząt, w której one najprawdopodobniej są szefami.