FANDOM

Tadayoshi Kisaragi (jap. 更衣唯芳, Kisaragi Tadayoshi) - ojciec Sayi i bliski przyjaciel z liceum Fumito. Mąż nieznanej z imienia kobiety, będącej równocześnie matką Sayi. Kapłan w świątyni położonej na prowincji Ukishima.

W rzeczywistości był on członkiem eksperymentu i prawdopodobnie również Głównej Obsady. W połowie człowiek i starszy.

Osobowość

Tadayoshi jest osobą bardzo poważną i zdystynsowaną. Bardzo przywiązywał się do Sayi, gdyż nigdy nie spotkał osoby, która, by była tak bardzo do niego podobna. Wspierał ją po walkach ze starszymi i przejmował się jej stanem zdrowia. Komentował również jej flegmatyczność. Mimo iż wygląda na introwertyka, ale Fumito twierdzi, że ma on ogromną słabość do słodyczy.

W swojej "monstrualnej" wersji jest w zasadzie pozbawiony ludzkich uczuć. Wpada również w szał co nie było obecne w jego ludzkiej wersji.

Wygląd

Jest on wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma on średniej długości czarne włosy związane w kucyka i brązowe oczy. W ciągu serii nosi na sobie strój kapłański. Gdy jest starszym jego wzrost się zwiększa o kilkanaście centymetrów. Skóra zmienia mu się w fioletowy pancerz, oczy przybierają barwę czerwoną, a na jego głowie są charakterystyczne "kolce".

Ciekawostki

  • W mandze widać jak czyta gazetę. W anime żadna taka sytuacja nie miała miejsca.