FANDOM

Tak. Powinniśmy dać wolność młodym ludziom, by ich wychować. Jeśli zagrozisz dziecku twardą dyscypliną z pewnością napotkasz opór. Dorośli nie powinni okłamywać młodzieży

—Yūka wygłasza mowę

Yūka Amino (jap. 網埜 優花, Amino Yūka) - koleżanka i przyjaciółka Sayi, uczennica Liceum Sanbara.

Tak jak inni uczestniczyła w eksperymencie Fumito ze względu na to, że chciała zostać politykiem (konkretniej gubernatorem Tokyo).

Biografia

Dni na Ukishimie

Do dodania...

Wyjawienie prawdy i ucieczka

Do dodania...

Blood C: The Last Dark

Na początku filmu widać jak rozmawia z Fumito. Szybko ich rozmowa zostaje przerwana przez Kutou. Pod koniec widać ją na ekranie gdy wygłasza mowę o tym, że powinno się dać wolność młodzieży. Shun mówi, że została wybrana na gubernatora.

Wygląd

Jest ona wysoką, szczupłą kobietą wyglądającą jak licealistka. Ma średniej długości ciemne włosy koloru dosyć jasnego niebieskiego i brązowe oczy. W serii ubiera się w domyślny szkolny mundurek.

W filmie ubiera się odpowiednio dla swego wieku: szara elegancka marynarka z turkusową bluzką pod spodem, szara spódnica i niebieskie szpilki.

Osobowość

Wykazuje ogromną troskę o Sayę, ale próbuje ją sprowadzić na ziemię krzykiem uważając, że jest zbyt miękka i pomaga wszystkim wkoło, ale potrafi być ciepłą mimo swego gorącego temperamentu.

Później zostaje ukazana jako zimna kobieta, która zrobi wszystko, by osiągnąć swe cele. Nie szanuje za bardzo ludzkiego życia.

Ciekawostki

  • Jest jedyną członkinią Głównej Obsady, która przeżyła.
    • Jest również jedną z dwóch postaci, które dożyły od początku serii do końca filmu. Drugą była Saya.
  • Ciekawostką jest to, że kiedy została ujawniona jako dorosła kobieta, a nie licealistka to najbardziej uogólniony komentarz mówił: "To dlatego jej klatka piersiowa była taka duża.".